Tänään oltiis siis viettämässä mun äitin synttäreitä, voi sitä riemua ku paikalle saapui mummun ja papan lisäksi mun Oulussa asuva täti! En heti päästäny koiria eteiseen että vieraat sai ulkokamppeet pois, voi sitä uikutusta ja volinaa mikä noista kahdesta lähti Sit kyllä rauhoittuivat syömään luita ja malttoivat hienosti olla monta tuntia kyläilemässä.

Taika keittiöapulaisena...

Seurasi tarkasti mun äitin touhuja keittiössä,jos jotain sattuis vaikka putomaan mummun näpeistä...

Äiskän kans vieraita oottelemassa..

Sit käytiin lenkillä ja otin pihalla taikalle esine-etsintää ja jekulle saman mutta piilossa oli leluja. Tänään oli siis vapaapäivä, aamusta sitä ei kyllä huomannu, joku kiharakarvanen herätyskello pomppas sängystä klo7:10 ja alko hippasta aamupalan toivossa...Kun olin antanu ruuan ja oottanu että kävivät pihalla pissalla ei mua sitte enää nukuttanukkaan....Eli vapaapäivänä olin seittemän jälkeen pirteä ku peipponen!ehkä huomen aamuna sitte...