Nuin taisi jekku ajatella tänään lenkilläEilis ilta meni mulla vähä väsyksissä nuurutessa ja käytiin vaan "pakko"lenkki. Tänään lähdin sitten samantien töitten jälkeen ulkoilemaan, metsässä mentiin, ainut haittapuoli oli märkä lumi joka taas kerääntyi taika-rukan kinttuihin...Poispäin tullessa menin pellolla väärää traktorin uraa ja pellon päässä huomasin että vastassa umpi hanki.Mitenhän tästä pääsee ojan yli metsätielle...no sitten huomasin että vieressä noin 15m päässä menee SE ura mitä mun oli tarkoitus mennä...Kantohanki kanto koirat muttei meikäläistä.Kyllä oli koirat hyvän näkösiä ku ihmettelivät mun uppurointia umpihangessa...Jekku seuras vieressä mun joka askelta, kahto mun jalkaa joka uppos pahasti hankeen, sitte kahto mua silmiin sen näkössä että saa nähä miten tuossa käy..Ku vihdoin rämmin traktorin uraan asti jatko se tyytyväisenä matkaa muina miehinätaika sentään luotti että emännän kunto kestää kahlailun ja meni rauhassa edellä... Mukava oli ulkoilla kunnolla vaikka loppulenkistä alko jo pohkeita pakottaa...Harmittaa ku ei enää oikein potkurilla pääse kulkemaan, tiet on hiekotettu pilalle